Gazton’s


Mina synder!
september 23, 2010, 9:28 e m
Filed under: Uncategorized | Etiketter: , , , , , , ,

Ja ja! Tro nu inte att lilla jag har gjort något dumt, nä jag har fått för mina synder ändå. Varför? Jo vi har lilla Ika här och hon är en efterhängsen jobbig sak. Går och luktar och tvättar mig och sen mitt upp i allt så vill hon börja jucka, hon är ju helt störd denna där.

Kan ju tala om att Happy har fått valpar också med sin fästman Walle =). Det blev 7 st med tyvärr så dog dom två minsta så nu är det 5 st kvar, vi hoppas att dom klarar sig.

Stolt mamma

Gammelmatte fyller snart väldigt mycket och väldigt jämt, så nu gnuggas alla geniknölar för att hitta på något bra att ge henne. Hm! hm! hm! hm! gnugg gnugg gnugg……suck! Fast matte har nog någon idé i alla fall =)

Nu i helgen så blir vi ensamma med lillmatte =), matte och husse skall iväg på en resa. Skall bli skönt! Här skall levas loppan. Någon som vill komma på fest kanske?? Alla brudar är välkomna!

Nä! Nu ska jag ta och sova så jag orkar festa runt i helgen…eller festa och festa. Chips, levergodis, skinka, blodpudding, pannkaka och lite annat smått och gott =)