Gazton’s


Små stackare!
juli 19, 2009, 9:38 e m
Filed under: Uncategorized | Etiketter: , , , , , ,

Idag har vi varit med dom 4 små musketörerna och chippat dom + blodtest. Det gick bra, Kompis var den som gnällde när det gjordes. Dom andra : Kjelle, Knatte och Kanon var tysta. Knatte är den som är minst utav dom, en liten spjuver med en blick som man faller för. Livsfarlig =)! Kompis är den som är lugn och lite mer tillbaka dragen. Dom andra två är fulla med bus och upptåg. Älskar att bitas om fötter och att nypas, vilket min lillmatte fick erfara idag. Hon vrålade till både då och då för att någon utav dom hade nypit henne i ett ben eller en arm. En klo fick hon i näsan också så hon åbäkade sig sa matte =), kan se det framför mig…. I alla fall så bidde det några bilder idag också. Kan tala om att jag och Happy fick stanna hemma, men våran granne Pia kom och släppte ut oss. Det tackar vi för, skönt med snälla grannar.

Gosrumpa

gullrumpa

Kommer på rad

pärlband

Skosnör sabotör

skosnöre1

Knäbitare

knätugg

Foto sabotör

tänder1

Lillmatte blir anfallen 🙂

anfall

Mattes jumpadojor ligger risigt till 😀

skobus

Trött av allt bus…..

4


19 kommentarer so far
Lämna en kommentar

FULLKOMLIGT UNDERBARA:)

Kommentar av lotta

Gud va söta valparna är nu!!!!

Vad alla gör i Tallin kan du kolla in på min blogg nu om du vill…eller åtminstone vad vi gjorde i Tallin 🙂

Kram kram

Kommentar av Helena

men jises vad söta dom är…dom får bitas hur mycket dom vill ..dom är underbara

Kommentar av pillan

Trött av bus… nä du, jag tror det berodde på något i skon 🙂

Goare & goare blir de små liven!

Kommentar av Helene, Wallander & Beck

Usch man vill ju knappt komma in här….bara massa små godingar till höger och vänster!! Men ni ser ut att ha det gott och lillknasarna frodas och växer…härligt!
Må gott!

Kommentar av Tessan och "pälsbollarna"

Dom är så söta att man blir alldeles lycklig!

Kommentar av Darkangel och Mumma

Dom är som sötast när dom ligger trötta och bara ser underbara ut…men det brukar ju inte vara så länge…snart kliar det i tänderna och man får ett kärleksbett. Kanske dom som bitit i Smillas lapptant…hihi

Kommentar av Ville

Meeen så underbara de är!
Tänk vad fort det går de föddes ju nyss

Kommentar av Sigge Svamphund

Värst vad fort tiden går, det var ju nyss småttingarna var just det småttingar

Kommentar av Mita

Gullisar!! Knappt man vågar titta in här, risk att man trillar dit på de små ullmonstren. Tur att ni bor långt bort:)

Kommentar av sacco

Va dom växer småttingarna!!!
Jag ska till veterinären och kolla om det finns valpar i min mage på fredag 🙂
Nospuss Giah

Kommentar av Giah

Det är konstigt, de ser så oskyldiga ut de där valparna, men så är det ju inte, fråga mig, jag har lärt mig att valpar är ulvar i fårakläder!!

Kommentar av Stella

Mmmmm vilka gobitar :-)))
Kram Sinna

Kommentar av Cilla, Gizmo och Cilla

småttingar är alltid så söta.. oav ras! å lillen på den sista bilden (den längs ner) den va ju urgullig. kram

Kommentar av I våran lilla vrå ( C )

Härligt med trevliga grannar… Vår ena granne har spelat trummor på nätterna nästan varje dag sedan han flyttade in och det var snart 1 år sedan :/

Kommentar av Susanne o Pebbels

Men käranån!! Vilka små ulltussar!!! Så söta så man blir ju helt knäsvag!!!
Förlåt att jag inte hörde av mig till er men jag glömde ju naturligtvis tele nr: hemma när vi var till Avesta och tittade på Grabbarna men jag misstänker att det blir fler gånger, då lovar jag att kika förbi. Vi satt nämligen där i 5 och en halv timme och väntade på dessa killar att dom skulle åkt färdigt. Ja du kan ju ana hur det lät när vi sa att vi skulle åka hem.
Kram på er…

Kommentar av Frippe & Cash

tjenixen!

”foto sabbotör”-bilden vart ju supercool!

hoppas ni har det bra!

kram!

Kommentar av Bertil och Linda

Det var länge sedan jag var här inne. Ser att det var ett tag sedan ni bloggade också. Sommar och varmt, då kan man ha bättre saker för sig, eller hur?!

Har valparna flyttat till nya hem nu?

kram Wilma och Karin

Kommentar av Karin och Wilma

Jisses så stora dom små har blivit 🙂 Här har det gått undan i sommar! Jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit läsa alla bloggar, så nu har jag massor att ta igen.

Underbart söta små troll….tur att man numera bor i stockholm, tre trappor upp. Det tar liksom udden av valpsuget på nåt sätt… 🙂

Kommentar av Linda




Lämna en kommentar